067 497 55 00
067 497 55 00 - Шоурум Одесса
093 242 17 46 - Шоурум Киев
093 385 89 38 - отдел продаж
063 672 41 10 - сервисный центр
067 958 55 69 - горячая линия
096 025 60 44 - дропшиппинг
063 202 39 59 - дропшиппинг (резерв)
063 973 31 97 - по вопросам трудоустройства
График работы:
Магазин 8.00 - 17.00
Выходной Пт
Офис 8.00 - 18.00
Выходной Сб, Вс
Ваш Менеджер 24/7
Отправки:
Пн-Сб до 12.00
Курс(От) - 41.43
Корзина пуста
Корзина
Корзина пуста
Адміністратор CRM
12 вересня 2025
Місто: Одеса

Welcome to ММА — компанії, яка понад 20 років задає ритм на ринку оптової торгівлі та є лідером у світі гаджетів та мобільних аксесуарів 🔌📱

Ми — головні імпортери ексклюзивних торгових марок: Yoki, Ridea, iNobi ,Fantech. Наші партнери — Hoco, Baseus, XO, Fantech. Серед наших клієнтів: Rozetka, SOCAR, Mobile.com, Червоний маркет, Аврора та інші.

Зараз ми шукаємо в команду Адміністратора CRM.

Обов’язкові навички та досвід:

  • Практичний досвід роботи з CRM (адміністрування, налаштування бізнес-процесів, модулів, інтеграцій).
  • Розуміння бізнес-процесів продажів, маркетингу та клієнтського сервісу.
  • Досвід налаштування воронок продажів, форм, автоматизації завдань.
  • Знання принципів інформаційної безпеки та захисту персональних даних.
  • Навички взаємодії з підрядниками, техпідтримкою та внутрішніми відділами.

Буде перевагою:

  • Досвід інтеграції CRM з 1С та іншими корпоративними системами.
  • Базові знання веб-технологій (HTML, CSS, PHP, JS) для кастомізації інтерфейсів.
  • Досвід підготовки аналітичних звітів і дашбордів в CRM.
  • Системність і увага до деталей.
  • Гнучкість і вміння працювати із запитами різних відділів (продажі, фінанси, маркетинг, юристи).
  • Орієнтація на поліпшення процесів і оптимізацію роботи CRM.
  • Комунікабельність, готовність навчати колег.

Основні завдання:

  • Повноцінне адміністрування хмарної версії CRM.
  • Управління користувачами, правами доступу, структурами компанії.
  • Налаштування та оптимізація бізнес-процесів, інтеграцій, автоматизацій.
  • Підтримка роботи модулів: CRM, завдання, документообіг, телефонія, mail-розсилки.
  • Робота з API, Webhooks, підключення зовнішніх сервісів.
  • Моніторинг роботи системи, відстеження оновлень системи.
  • Консультації та технічна підтримка співробітників.
  • Взаємодія з техпідтримкою CRM, ведення документації.

Що ми вам пропонуємо:

  • Роботу в стабільній компанії, що активно розвивається.
  • Команду професіоналів і підтримку у впровадженні ідей.
  • Участь у цікавих проєктах, перспективи кар'єрного росту в межах компанії.
  • Розвинуту корпоративну культура: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.
  • Знижки співробітникам на товар.
  • Графік роботи: пн — пт, з 08:00 до 17:00.
  • Сучасний офіс з можливістю гібридного формату роботи.
  • Повний соціальний пакет, офіційне працевлаштування.
  • Стабільна ЗП — 2 рази на місяць.

Ознайомитися з детальною інформацією про компанію Ви можете на нашій сторінці https://mma.in.ua/