067 497 55 00
067 497 55 00 - Шоурум Одесса
093 242 17 46 - Шоурум Киев
093 385 89 38 - отдел продаж
063 672 41 10 - сервисный центр
067 958 55 69 - горячая линия
096 025 60 44 - дропшиппинг
063 202 39 59 - дропшиппинг (резерв)
063 973 31 97 - по вопросам трудоустройства
График работы:
Магазин 8.00 - 17.00
Выходной Пт
Офис 8.00 - 18.00
Выходной Сб, Вс
Ваш Менеджер 24/7
Отправки:
Пн-Сб до 12.00
Курс(От) - 41.70
Корзина пуста
Корзина
Корзина пуста
Менеджер із тендерних продажів (B2G)
9 травня 2025
Місто: Одеса

Хочеш продавати ТОП-гаджети та аксесуари напряму від брендів, яким довіряють мільйони? Шукаєш місце, де можна розвиватися, гідно заробляти й бути в сильному оточенні?

Welcome to ММА — компанії, яка понад 20 років задає ритм на ринку оптової торгівлі та є лідером у світі гаджетів та мобільних аксесуарів 🔌📱

Ми — головні імпортери ексклюзивних торгових марок: Yoki, Ridea, iNobi. Наші партнери — Hoco, Baseus, XO, Fantech. Серед наших клієнтів: Comfy, Алло, Rozetka, Жук.ua, Реді тощо. та інші.

Зараз ми шукаємо в команду проактивного менеджера, який буде відповідати за розвиток продажів у сегменті B2G (державні та комерційні закупівлі). Якщо маєш досвід участі у тендерах, вмієш вести переговори та орієнтуєшся в закупівельному законодавстві — будемо раді бачити тебе в нашій команді!

Функціональні обов’язки:

  • Пошук нових клієнтів у сфері держзакупівель та корпоративних продажів
  • Робота з наявними клієнтами та підтримка довгострокових відносин
  • Реєстрація та активна участь у всіх державних та комерційних тендерних платформах
  • Проведення переговорів, презентацій та зустрічей з потенційними замовниками
  • Підготовка та оформлення комерційних пропозицій
  • Взаємодія з категорійними менеджерами щодо асортименту та специфікацій
  • Аналіз ринку, цінових пропозицій конкурентів та тендерної активності
  • Участь у підписанні договорів спільно з юридичним відділом

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи у B2G, B2B або корпоративних продажах — від 1 року
  • Розуміння тендерних процедур та роботи з державними платформами (Prozorro тощо)
  • Впевнені навички переговорів і презентації
  • Відповідальність, системність, уважність до деталей
  • Знання 1С Excel, CRM систем і базових офісних програм
  • Знання англійської мови буде перевагою
  • Бажання розвиватися в напрямку держзакупівель і корпоративного B2B/B2G-сегменту
  • Готовність до відряджень

🔥 Що ми даємо вам:

  1. Якісний продукт + довіра до бренду — продавати буде легко
  2. ЗП, що мотивує (ставка + KPІ+ квартальний бонус)
  3. Графік роботи: Пн-Пт з 8.00−17.00
  4. Гібридний формат роботи після випробувального терміну
  5. Кар'єрне зростання та можливість впливати на розвиток компанії
  6. Комфортний офіс (р-н 2 Застави)
  7. Повний соцпакет, навчання, відрядження по Україні.